Jak budovat značku a zvýšit prodeje skrz internet

Zdravím vás, tady je Dominik Kovařík ze společnosti KOVARIKMEDIA.COM, která má jediný cíl: Přivést vám zákazníky z internetu…. se ziskem.

Tady je 7 kroků, které nám zajistí, že se to tak stane:

1. Strategie reklam

Spouštíme pouze reklamy, které jsou měřitelně ziskové a víte přesně, kolik vám reklama přivádí zákazníků. Většina firem vydává peníze do reklamy, kterou zobrazují lidem, kteří nemají o daný obor nebo produkt zájem. Takže to, co uděláme jako první je, že zjistíme, kdo je váš zákazník a najdeme tyto lidi, kteří mají zájem o váš produkt nebo službu. Poté nastavíme strategii reklam, kdy zobrazíme reklamu pouze těmto lidem. To znamená, že za reklamu utratíte méně a při tom získáte více zákazníků. A kompletní badget na reklamu máte pod kontrolou díky strategii nastavení rozpočtů na určité období. Vím, že každá firma je individuální, a proto vytváříme a nastavujeme reklamní kampaně individuálně. Někdo chce získat více kontaktů skrz formuláře, někdo více prodejů v e-shopu, někdo chce zvýšit pouze návštěvnost stránek nebo obchodu a někdo chce posílit svoji značku v dané lokalitě. To je ten důvod, proč nastavujeme specificky každou kampaň a přivedeme vám výsledky, které chce. Nakonec vše měříme a vy máte přehled o tom, kolik vám naše spolupráce přináší zisků.


2. Podchytíme lokalitu a konkurenci

Je to jako byste měli reklamu v obchodě vaší konkurence. Ano, zní to šíleně, ale díky lokální strategii zaměřené na konkurenci zobrazíme vaší reklamu jejím nejlepším zákazníkům. Jak to funguje? Řeknete nám, kdo jsou vaši největší konkurenti a dáte nám jejich adresy. Poté vytvoříme systém, kde označíme telefony lidí, kteří navštíví konkrétní lokalitu. A začneme jim zobrazovat vaši reklamu všude na jejich cestě. I když odejdou z dané lokality a budou doma. Budou vidět vaši reklamu na jejich telefonech, tabletech, počítačích a dokonce i televizi. Toto dokážeme nastavit na jakoukoliv adresu na této planetě a klidně na stovkách lokalit najednou.


3. Převezmeme kontrolu nad vyhledáváním

Pokud jste jako většina lidí, tak se nejdříve inspirujete, hledáte možnosti, zjišťujete informace a poté teprve koupíte. Internet je ideálním místem pro inspiraci a zjišťování informací a většina lidí ho právě proto používá. Realita je, že většina lidí nekoupí první věc, kterou uvidí. Vaši zákazníci nejsou jiní. A proto nedává smysl, abyste utráceli ohromné sumy za SEO a chtěli být na prvním místě vyhledávání. Místo toho dává smysl vědět, že lidé začali hledat, a potom je tedy důležité být všude, kam se podívají. Tímto způsobem převezmeme kontrolu nad vyhledáváním. Jakmile potenciální zákazník začne vyhledávat určitý produkt nebo službu, kterou nabízíte, tak je označíme a začneme jim zobrazovat vaše reklamy všude, kde se budou pohybovat. Jak dlouho? Na jak dlouho budete chtít nebo do té doby, dokud nekoupí. :)Nechte v klidu utrácet konkurenci obrovské peníze za to, aby byli na prvním místě ve vyhledávání. Většina lidí stejně nenakoupí na první stránce, kterou navštíví. Místo toho vám budeme zobrazovat reklamy od prvního dne, kdy se o daný produkt začali zajímat až do doby, dokud nekoupí.


4. Zájmy potenciálních klientů

Když chce člověk koupit váš produkt, tak vyhledávání není to jediné, co dělá před tím, než koupí. Potenciální zákazníci začnou navštěvovat zájmové weby a sledovat tématická videa v daném oboru. Toto jsme schopni podchytit tím, že zjistíme, jaké tématické weby pravděpodobně navštíví a jaká videa nebo video kanály budou sledovat… poté jim na těchto místech a všude kolem začneme zobrazovat vaši reklamu. Touto cestou neustále stojíte před zákazníky, ale pouze před těmi, kteří se připravují koupit.


5. Retargeting kontaktů

Můžete si být skoro jistí, že vaše konkurence o tomto nikdy neslyšela a nedělá to. Je to jejich ztráta. V principu to funguje velmi snadno. Pokud již máte svoji zákaznickou databázi kontaktů, případně potenciálních kontaktů (registrací), tak pro vás nastavíme systém, který začne zobrazovat reklamy na celém internetu právě těmto lidem. Ale je to ještě mnohem zajímavější. Ve videu jsem říkal, že sociální sítě a vyhledávače mají opravdu hodnotná data a perfektně znají své uživatele. To, co dokážeme nastavit je, že díky vašemu seznamu najdeme podobné lidi vašim zákazníkům a začneme jim zobrazovat vaše reklamy. To samé jsme schopni nastavit pro jakýkoliv seznam kontaktů, který máte k dispozici v jakémkoli oboru. A pokud ho nemáte, tak ho začneme tvořit. A dále pak dokážeme s tímto seznamem pracovat a cílit velmi efektivně. Pokud budete vědět, že vaši zákazníci jsou převážně ženy ve věku 25-35, tak zobrazíme reklamy pouze ženám z podobného seznamu kontaktů ve věku 25-35 a ještě v lokalitě vašeho obchodu. Možnosti jsou prakticky neomezené.


6. Webové stránky, které prodávají

Většina firem má stránky, které jsou designově hezké, ale velmi špatně prodávají. Většinou jsou to katalogy, které lidé prolistují a jdou dál. Tímto způsobem to napravíme: Nejdříve zjistíme, jak funguje váš prodejní proces. Zjistíme, jestli lidé nakupují přímo na vašich stránkách? Nebo kupují ve vašem kamenném obchodě? Nebo prodáváte přes telefon nebo email? A nebo prodáte svůj produkt nebo službu tomu, kdo se nejdříve registruje a pak je následujete. Ať už je váš prodejní proces jakýkoliv, použijeme internet a sociální sítě, abychom do něj přivedli více lidí. Děláme to tím způsobem, že vám vytvoříme stránky, které jednoduše řeknou lidem, co mají udělat. Nejsou to katalogy na prohlížení, ale prodejní kanály, ve kterých se člověk snadno vyzná a jsou navrženy tak, aby lidé provedli akci, kterou chceme. Je jedno jestli chcete, aby nakoupili na webu, registrovali se a zanechali vám kontakt nebo sedli do auta a přijeli do vaší restaurace nebo obchodu… vyrobíme specifické webové kanály, které je přimějou udělat právě tuto akci.


7. Social Media Marketing

Používáme sociální sítě, abychom vám přivedli zákazníky. Nikoliv bezcenné lajky a fanoušky, kteří vám nezaplatí. Jak to děláme? Nejdříve zjistíme, kdo je váš ideální zákazník. Poté vám pomůžeme vytvořit užitečný obsah, který je nastaven tak, aby upoutal pozornost vašich potenciálních zákazníků. Jakmile získáme jejich pozornost, tak jim začneme zobrazovat reklamy, které je navedou přímo na vaše webové stránky (v tomto případě již funkční webové kanály), které jim řeknou, co mají dělat. Výsledek těchto sedmi věcí je, že vám pomůžeme získat zákazníky z internetu, které chcete a přitom budovat značku ve svém oboru. Se ziskem. Pokud máte zájem s námi spolupracovat, tak nám řekněte více o vaší firmě ve formuláři níže. Ozveme se vám, co nejdříve a domluvíme si čas, abychom si mohli o všem promluvit.

Dominik Kovařík

Vyplňte nezávazný formulář. Podívám se na to, jestli Vám dokáži s Vaším byznysem pomoci.

Poptávka je nezávazná. Informace, které poskytnete v tomto formuláři použijeme pro prvotní analýzu vaší firmy a navázání obchodního kontaktu. Informace jsou v bezpečí a nepředáme je žádné další straně. Informace zpracováváme dle platné legislativy a kdykoliv můžete požádat o jejich smazání. Ochrana osobních údajů

This website is not part of Facebook or Facebook Inc. Additionally, this site is NOT endorsed by Facebook in any way. FACEBOOK is a trademark of FACEBOOK Inc. Obchodní podmínky, Ochrana osobních údajů

Provozuje: Dominik Kovařík, TradeSmart Consulting, s.r.o., Zbraslavská 12/11, Praha 159 00, DIČ: CZ07571887, podpora@dominikkovarik.com, Tento web používá cookies. Používáním tohoto webu s použitím cookies souhlasíte a potvrzujete, že jste se seznámili, jak cookies používáme.